Friday, April 22, 2011

TaNya jGn TaK taNya !

sEmua tertanya2 .....
a) nape x guna nama sebenar awak?
b) nape blog awk x le nak comment..?
 jawapan sy :
 a) sejak setahun lebih sy mmg tak gemar gn nama penuh sy..kenapa?? hmmm ntah sy jua tak pasti..tp since 1 years ago mmg nama tu sy jarang guna melainkan hal yg formal...bukan blagak glamour ..ishh2 tak lah smpai mcm tu skali..mybe ada sbbny tapi rasany malas lah nak share cz agak payah nak mulakan tapic tu..blurrr jak rasa...maksud nama saya YANG BERSERI @ YANG BERSINAR...mama selalu kata "moga kakak(nama manja di rumah) akn memberi sinar dan menyerikan lagi family kita"..insyaALLAH !.. sy mmg takkn beritahu sapa nama saya mlainkan org tu cari sndiri(wahh oerasan pulak dah dia..) :D
tapi............inilah sedikit sebanyak ttg dr saya.:
Tarikh lahir : 29th October 198_....
Lahir hari : Ahad 
Masa : 9.43 malam
Asal : Tawau, Sabah..baaa(hehe)
Study : Sk Balung Cocos Tawau sabah
          : SMK Balung Tawau Sabah
          : University Tun Abdul Razak,Sidma Sabah,UNIRAZAK
           (kos Kaunseling)
          : University Malaysia sabah ,UMS
           (kos Pengajian seni kreatif major Penulisan)
Anak sulung daripada 5 beradikk
3 perempuan 2 lelaki...anak mama n bapa
Bapa : Moneey Bin Sley
Mama : Lolita Binti Maga
Adik no 2 : Rasyidah Binti Moneey(kak iEda)
(study d UMS kos Geologi)
Adik no 3 : Mohd Farizuan Bin Moneey(abg aKi)
(study @ SMK Balung From 5 aliran Sains Sukan)
Adik no 4 : Syahidah Binti Moneey(adik mEme)
(study @ SMK Balung From 3)
Adik no 5 : Mohd Shahzwan Bin Moneey ( adik wan)  (yg bungsu ni sy yg bg nama..comeii kan3)
(study @ SK Balung Cocos Darjah 4)
-agak2ny lah kan..nama saya apa ekk? ka hampir sama gan adik2 pempuan saya..mybe ada "idah" jua ekk...heheh ka jauh beza lagsung xda kaitan.....(teka teki teka teko ular mati dalam magkuk so cuba lah teka) :P.......bg hint lah ekk..mama selalu kata saya anak mama yg len sikit dr lima beradikk.....dalam semua hal sy mmg sgt berbeza dari adik bradikk saya..so nama jua comfirm jauh beza gn adik pempuan saya kot.....hikhik..


b) Blog sy mmg tak le dikomen o sesiapa...sbb saya privasi kan...malas nak bc komen org tapi sy rajin komen blog org len..sometimes blog org yg tak mgenali sapa saya jua saya dok mgatai mgomen tau..usuallylah kan suka tulis something so d blog org pun menulis jua..i like it..haha..so sapa2 tak suka tahan hati je lah ekk..kalo tak suka jua terus block..na padan muka saya..wakahahhaa~ tapi insyaALLAh satu ms nti blog ni blh d komen o semua org..tak JANJI tapi PASTI.....


ky lh mls da nak menaip...........tQ kerna sudi mbaca....:D







(✿◠‿◠) Sapprhire SiZm iZ (✿◠‿◠) 
Sharing Is Caring. Suke ? LIKE la ^__^