Tuesday, April 19, 2011

kEciL h@ti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kecik hat!.. ker hati yg kecik?
aku pon xtau la yg mna btl..
bntuk hati cmna?
btl ke bntuk hati cam love?
sbb pe dikaitkan hati 2 bntuknya mcm love???
aku tgk bntuk hati yg sbnr x mcm 2 pon..
ajran sesat rupanya selama ni..

tp..pe yg dorang cb nk kaitkan hati ngan love 2 adalah..
bila sbt je cinta (mst bntuk love kn?) mst dikaitkan dgn hati & prasaan..
so sbb 2 ler dorang reka hati 2 bntuknya love..
hakhak..--------->>>>ntah btl x..jgn pcya sgt!!!!

skrg mode aku: kecik ati..--->>why?


why?


why?


why?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
arini dh 19 April rupanya!!!

wah..cptnya masa berlalu..--->>>exam pon smakin dkt tau!!!
hhehe....tgh  bulan ni org kata kalo kita cenyum..
kita akan cenyum spnjang bulan..
so meh la kita cenyum rmai2...
*senyum mengada*

(0_0) --->> ni muka cenyum ke?
(=.=) --->> ni pun bukan!!!huhu
(>.<) --->> ni cam muka cenyum x?
(@_@) -->> ni pon bukan!!
(*.<) -->> nope!
(^_^) -->> leh la sket2..

huhu..kesimpulannya...
aku x berdaya untuk cenyum..

why?
why?
why?
& why?

pape jela..ada aku kisah????????????






Sharing Is Caring. Suke ? LIKE la ^__^