Thursday, April 21, 2011

BluRrrrrrrrr ~

Hai cemua...sy xtau entry ni tajukk pa? ntahlah..cz sy juz suker2 jak wt entry ni tau...juz saat nie sy miss sesgt gan sesorg yg pena hadir dalam hidup sy..sy windu sgt kat DIA..walaupun da stahun lebh _____(ayat bweksss tak nak sbut shedihhh xsuker xsukerrrr tau awak!shedihh jak rasa ati ni tau).laa dah la tu borink asyikkk asyikk shedihh jak citer dia....dah3 sy nak smbung citer.."ceciter ceciter"..haha....6thn kitaorg bsama lama kan..w0w lama tu..:P .6thn bersama mmg agak lama(kalo kawin pasti da dua baby comeii tomeii i dapat tau..jgn jelezz bweksss smata2..tp..tapi..apa tapi2.."laaa suker org lah nak kata pa ni entry sy bukan awak punya ponnn"...jelez lah tu pasal..hehe tapi semuany tinggal kenangan..chewaaah mcm tajuk lagu..lagu sapa? ntah x tau..haha) :P .. dan yg pastiny sepanjang 6thn bsama bnyk suka dan duka yg telah di lalui bsama..happy sedih...nangis,merajuk,gelak bsama ..gaduh..ahh ! gaduh???? yeah lah da nama adat dunia..tipulah kalo tak pena bgaduh..kata org..ayat lapok (sedangkan lidah lagi tergigit nikan pula kita sesama manusia) waahhh gue cayalah sama lue !gerekkk settt~<DEVIL INSIDE> devil pulak jd mangsa ..hukhukhuk padan muka si devil!..okylh bebalik pd cerita kita..sy sayang dan kasig gilerr2 gan dia..bak kata org cinta mati..or u jump i jump lah kot....tapi skrg u jump i just say w0w comfirm matie punya..AL FATIHAH...hahha gurau je semata2 tak da kaitan yg hidup maupun yg mati...laa tak lah...walaupun da ________ (ayat bweksss lagi xnak cebutt) sowiee ky..hahah.... sy ttp sayang dia. blm ada istilah menci g dalam kamus hidup sy all about dia..walaupun sometimes x le dnafikan tkeluar jua feeling2 jahat..kata tu ini konon kalo d ulang ms takkn kenal gan dia xnk couple gan dia..paling terukk siap nak musnahkan hidup dia g..hahah..wahal d hati saya mengharap________________________________________________________ . (ayat after tu xle d sambung cz..c0z pa ekk..hmmm dato'siti n0rhalijah kata "BIARLAH RAHSIA"...)....andai DIA faham apa yg saya lalui dan rasai pasti dia tahu apa yg saya perlukan...andai dia ada depan sy saat ni ingin jak saya blari ke arahnya..pelokk dia kuat2..sayang dia ketat2 n nak nangis puas2 depan DIA..nak luahkan semua rasa yg tbuku d hati selama setahun lebih ni terhadap AWAK  tapi dan tapi and but...saya tahu dan sgt mgetahui yg saat ni takkn ada untuk sy lagi kerna segalanya da berlalu...saya dan dia..dia dan saya hanya kisag ceritera 6tahun yg telah blalu.....dan kini saya adalah saya...awak ttp gan awak....masing2 punya ceritera yg baru utuk dpersembahkn d hadapan bpuluh2 beribu2 bjuta2 manusia di pentas lakon yg penuh dengan onak dan duri..ocuhh...(sakit wei duri tu..hahaha) .......m0ga awak bahagia............doakan awk sentiasa...layannnnn zasss~ sy tak tau lah citer apa yg saya buat ni tau...sengal jak rasa...bwekkkss lah sy ni...ngokngekk kepala mereng sunguh saat ni..


P/S : kalo ada jodoh walau terpisah ... insyaALLAH akan bersama smula....tu pun kalo ada jodoh..kalo tak da jodoh cm mana lah citernya......laa kalo tak da jod0h,jozan pun jadilah..hikhik..awachaaa

(✿◠‿◠) Saprhire SiZm iZ (✿◠‿◠
Sharing Is Caring. Suke ? LIKE la ^__^