Tuesday, April 19, 2011

Go0D Luck semua !!!!




Minggu ni minggu terakhir mengadakan persiapan untuk war akan dtg ! War ni berbeza dengan war yang lain sebab tak perlukan bazooka, kereta kebal dan sebagainya. Cuma memerlukan minda dan daya ingatan yang kuat. Di samping itu, taktik peniruan berkesan juga diperlukan. eh silap-silap, teknik menjawab soalan juga di perlukan.

Adakah aku sudah cukup bersedia?

Macam-macam aku tempuh sepanjang persiapan berperang dengan kertas yang boleh membunuh 1 juta sel2 otak aku sampai kadang-kadang termati secara tiba-tiba sebelum berlawan. Haish. Perlukah aku meminum susu dugro macam kanak-kanak supaya menghidupkan kembali sel-sel otak. Huhuhu..

Dugaan pertama: diserang penyakit bercuti, bila aku rasa aku macam dah habis final.
Dugaan kedua: Penyakit malas yang melanda diri dan melumpuh kan hari-hari terakhir sem aku.
Dugaan ketiga: Dikacau makhluk-makhluk bilik yang diserang penyakit malas(sama jak kita yang oii)
Dugaan keempat: Disuntik oleh series-series yang membuat kan aku teraddicted sampai tak tidur malam.
Dugaan kelima: dikacau oleh facebook, blog dan sebagainya.
Dugaan keenam: diserang serangga hijau bertubi-tubi pada waktu malam dan merasa kepanasan di waktu malam..haish

Anyway, kepada semua pejuang-pejuang undergraduate UMS semoga anda semua berjaya terutamanya kepada Roomate saya yang terlebih genius. Semoga berjaya!

p/s: good luck everyone! :)
pandai sdh gn "AKU"