Wednesday, April 27, 2011

PAPERS, YOU KILL ME SOFTLY WITH YOUR QUESTIONS :(

Just a quick updates from me, well sorry for not updating my blog for quite sometimes because of the final's thingy. Chewah, beromputeh-omputeh pulak kat sini heh. haha, sekali sekali. Apa khabar anda semua? harap sihat belaka. Maaflah lama tak walking-walking and thighten the bond with you guys, nak buat macam mana ..Exam ni akan update sekali sehari. muntah-muntah lah cari idea nanti. haha.

Pernah tak anda rasa macam kena tembak dengan soalan peperiksaan yang susah ? Hurm, saya sedang menghadapinya sekarang. So far, 5 daripada 11 paper saya, saya cuba tembak , siang dan goreng mereka tapi apa yang saya dapat, saya telah di tembak sebanyak 5 kali, di siang, dan juga di goreng mamak sehingga hancur hati saya melihat soalan-soalan peperiksaan semester ini.

Bila keluar dewan peperiksaan jak, kawan tanya boleh tak jawab? jawab tu boleh lah, sampaikan 4 batang pen baru habis ink sebab jawab terlalu panjang. Tapi input nya saya seorang saja tahu. haha, merepek habis.. Penuh dengan penggorengan minda.

Serious rasa keluar dewan macam nak sembelih diri sendiri dengan kertas peperiksaan. Telefon mama, cakap tak boleh jawab. Boleh boleh mama kata, "Mama tahu kakak boleh buat" . Dalam hati ~"Mak..kali ni betul2 tak boleh buat.."(tu lah selalu tipu lagi cakap tak boleh buat).

Lepas ni kalau pelajaran semakin susah , rasanya nak bungkus kain baju, nak lari dari UMS! dah lah next semester dan 2 tahun lagi tiada cuti panjang untuk hilangkan stress. Serious merajuk nak lari dari UMS haha. tak pun, tak datang-datang balik..

bila kawan-kawan jumpa:

Kawan: Hey kamu, lama tak nampak kau
Aku: Eh, ye eh..haah, saya dah berhenti belajar.
Kawan: Asal berhenti belajar? so sekarang kerja ka apa?
Aku: Haah, kerja. Ternak lembu and jadi petani modern kat kampung.
Kawan: Uish, selamat berjaya

(Bercucuk tanam pun tak reti, mimpi lah nak jadi petani modern!)

Haha, anyway tak da lah berniat sampai nak jadi macam tu. Tapi emosi stress terhadap paper-paper yang mengecewakan itu adalah benar. Memang rasa kena tembak lah masa baru bukak soalan...

Jangan risau, saya positif orang nya, lantak pi lah apa yang dah jadi. Masih ada lagi peluang untuk perbaiki diri! oyeah oyeah! All the best untuk diri sendiri and rakan-rakan juga :)

p/s: another 4 paper, harap dapat lah jawab.. lepas ni nak bungkus baju lari dari UMS merajuk untuk 4 bulan.! Lepas tu UMS pinjam saya untuk 2 tahun tanpa cuti! papai :) ......



(✿◠‿◠) Sapprhire SiZm iZ (✿◠‿◠)
Sharing Is Caring. Suke ? LIKE la ^__^