Thursday, April 28, 2011

different people,different thoughts


In the name of Allah, the Most-Merciful, the All-Compassionate



adakah kamu bersetuju dengan tajuk di atas??..*aku tanya ni,cepatlah jawab!*..bagi aku,aku memang bersetuju *aku tanya,aku jawab*..aku ada bukti yang kukuh,sekukuh tulang pahaku yang lebih kukuh daripada konkrit..*iklan susu dalam tv yang cakap,aku tiru jkr :p*
nak tau kah apa buktinya??..kalau nak,cakap YA..kalau tak nak pon,cakap YA sebab aku akan cakap tulis jugak bukti ini di dalam belog aku..*nama pon belog aku,suka hati ayam akulah*

buktinya,tadi pagi aku dapat satu sms daripada kawan aku..
kawan:ieya ,jomlah kita keluar sama-sama pi cari bf pagi-pagi ni..
aku:kenapa dia ni jadi gatal tiba-tiba??..*bermonolog*
and then afterthat,baru aku noticed yang maksud bf kawan aku = breakfast tapi bagi aku,maksud bf =boyfriend..mak ooii!!..

sekarang ni,aku mula terfikir,siapa yang gatal sebenarnya.....aku atau kawan aku??..aku rasa macam..errmm..tiada sapa pon yang gatal di sini..hoho