Wednesday, May 04, 2011

m0de aSyik Fikir BaLik KaMpunG jakkkkkk :D

Kampung Balung Cocos Tawau Sabah
merupakan kampung tercinta saya..
yeah ! mylovely vilage
jujur sya katakan sejak 3minggu yang lalu ag saya asyik fikir nak balik kampung jakk
walaupun tengah Exam sy tetap utamakan hati yang membuak buak nak balikk kg
saya da packing barang da tau..baju saya semua dalam beg ..haha(gelak bangga)
tak sabar rasanya nak balik uma
i miss my parents , my sibling , mygrandmom n grandfather
and tak lupa jua i miss my bedroom bebeh.
miss my katil yg empuk lagi gebu(yaka gebu ? laa gebu lah besh tito atas katil i tau)
jgn jelez u olls~
ntah nak kata pa gi u olls yang sy blh katakan saya benar2 nakkk nakkkkk nakkkkk balik kampung saya
mama kakak mau balikkkkkkkkkkkkkkkkk
 T_T ------> sob sob n sob
shedihhh nya hati sy terkenangkan family di kampung
lama dah tak jumpa mereka cemua*
*(tipu jakk mak en0n ni wahal tiap bulan mama datang lawat bapa hampir tiap mggu dtg jenguk tau..ho ho ho horlick :P bweksss kantoiii sudah)
huhuhuhu(c0ver malu) ya iyalah mama n bapa kerap dtg lawat kita ..u see btapa mama n bapa cayang kitaorang walaupun perjalanan ambil masa 8jam namun mama n bapa tetap jua dtg lawat kitaorang tau..
that why kita bangga gan mama n bapa kita..
hip hip horeyyyy cayang mama n bapa dunia akhirat..
xoxox mama n bapa muahhhhh
nak story jua..mama n bapa tiap hari col kita tau..
tadi ptg mama ada jua col mama tanya kita balik nati nak mama masak apa?
hahahahha(gelak suka yaaa amat) yeah tiap kali anak2 mama pulang kg pasti mama akan tnya soalan tu tau
"senaraikan makanan yang nak mama masak"
dan sampai jak kita beadik d uma c0mfirm semua makanan tu ada
na nek kenyang makan makanan yang banyak sgt<yummy>
dan tak ketinggalan jua nenek pasti kata pkara yang sama
"kakak ma adik mahu nenek masak apa balik nanti" <yummy>
na dua insan yg bergelar chef terhebat in myworld nak masakkn makanan yang saya and adikk suka
mau tak happy hati berbunga riang bila mama n nenek nak masak untuk kita
yang special lagi...
jgn jelez u olls..tapi tu mmg realiti in my home sweet home
tht why tak sabar nakkkkkkkkkkkkkk balikk kg 
love love love MY FAMILY AT VILAGE..
xoxo SiZm iZ