Monday, May 28, 2012

Perkahwinan Fasha Dan Jejai





 
s0meone itu Dia :P


Awak yg di panggil Cinta. 
Awak yg di sebut Sayang. 
Awak yg tetap menjadi nadi hidup saya. 
Awak yg kekal ada dengan saya. 
Mungkin kita selalu bercakaran atas dasar kurang matang. 
Mungkin kita selalu bertelagah pendapat tentang itu,ini. 
Saya manusia biasa tak pernah lari dari kesilapan dunia. 
Saya masih di panggil KEBUDAK_BUDAKAN di teratak ini. 
Saya masih kerdil utk benar benar tau erti cinta. 
Tapi saya harap awk mengerti setiap cinta yg saya pamerkan. 
Tapi saya tetap merasakan cinta itu ada buat kita. 
Tapi saya tetap rasa memang ada jodoh buat kita. 
Harap harap kekal. 
Harap harap biar sampai mati. 
Harap harap biar kan kita kekal selama mana mungkin. 
Harap Harap cinta ini pasti dan mungkin kekal buat kita tapi awas jika bukan milik kita,kita harus redha.saya atau awk bukan yg terbaik utk berdua.

Terima kasih atas masa yg di peruntukan buat saya. 
Terima kasih atas cacian buat menyedarkan saya. 
Terima kasih atas segala yg di belanjakan utk membuatkan saya tersenyum bahagia di sisi. 
Terima kasih atas kasih sayang yg tak terbelah bagi. 
Terima kasih sudi terima saya yg hina ini. 
Sekali lagi syukur Tuhan temukan kami yg saling memerlukan.


He totally mine forever and ever hopefully. 
He the best man in my life after my Mother My Father and my sibling and my kindly Family. 
I don't want to lose him. He the best. 
I'm happy with him and hope he to. 
I know we still new.just 1 years together and lots of things we haven't go through yet we hope both of us can do it. 
I never serious in my old relationship.yet with him I find something different. 
I'm irritating you all with all this things and we can easily break up or what. 
but hopefully its not to us.please.pray for us and our relationship.

Lots of LOVE,
ieya Zaara