Monday, May 28, 2012

H.I.D.U.P






Hidup ini harus di hargai dalam dalam.saya belum puas lagi meneroka dunia.saya masih lagi remaja yang tergapai gapai mencari arah tuju.peluang yang dtg pada saya kadang-kala sengaja dia ambil lewa.saya harus hargai sebuah kehidupan itu.

saya punya segalanya.saya ada cinta.saya ada kasih saya.tp satu yang saya tetap ada penyokong kuat saya.saya sentiasa menjadi juara di hati mereka.walau kadang kala saya tersungkur.tersadung dia mana pun.rakus saya jika tidak hormati mereka. (kdg2 tak) =]]



hargai lah setiap penyokong anda.mereka sentiasa ada buat saya.walau kadang kala susah mahu kita memahami mereka.sentiasa bergaduh mulut.dll. itu semua mengeratkan kami. dunia saya mungkin sunyi dan malap tanpa mereka.mereka selalu ada dalam hati saya.

saya belum bersedia hilang satu dari mereka.penyokong kuat saya.nadi corak hidup saya.pernah saya cuba lenyap kan semua itu.saya akur ia sukar.pernah saya gaduh bersama ahli keluarga tercinta.benar ia menyakitkan hati saya.mahu kembali duduk merengek.mahu mereka belai saya.bicara bersama saya.

banyak yang kami belum layari bersama.belum puas saya dengan semua ahli keluarga bercanda riang.saya belum kenal mereka semua dalam dalam.saya belum merasai sepenuhnya keperitan bapa dan mama saya dulu.

harus dunia ini saya terokai bersama mereka.dan harus ada mereka utk terus menyokong saya. berikan aku dan mereka lebih masa Tuhan.aku mahu cuba menjadi terbaik. (: