Thursday, September 22, 2011

Tolglah bertabah wahai H@ti :(



its hard....so hard.. i dunno how to dscrbe it.. that's what i feel rite now.. Ya Allah, kuatkanlah hti ieya dlm mnempuhi smu ni.. sakit!! sgt skit nk trima... nk wat cmna, yg pnting SABAR.. wlaupun pnah tbyang that thing akn blaku,tp x pnah tpikir akn jd knytaan... Diaorg yg ieya syg, ..their ar my spirit... tp.... mybe i should b prepare dat mybe i'll lost them one day... juz pray n hope 4 the miracle.. I'm alwayz rmember Allah alwys by my side.. juz want to say dat i really love them untill the end of my life..... Alhamdulillah, ieya msih mmpu tggung ni smue sorg dri..wlaupun sakit.. ieya nk share prob ni ngan my family,ngan my <3, tp, ni sgt2 personl bg ieya.. malu sgt2... juz pkir prob ni mcm mmpi jk la.. ble bngun esk smu dh xda... n ieya hrap diorg 2 akan brubah... :-(