Thursday, March 31, 2011

Mama iEya _ Mama TeRhEbat@MyWorlD :D

Mama terSayanG Puan L0LiTA
"mama adalah segalanya pd kakak"


mama ieya walaupun bukanlah emak paling hebat di dunia tapi dia adalah mama yang selalu hebat untuk ieya adik-beradik.

Mama ieya walaupun bukanlah emak paling cantik di dunia seperti emak HZ tapi dia adalah mama yang selalu nampak cantik di mata ieya sekeluarga.baju dan tudung mesti nak match okeh.keronsang pun!

mama ieya walaupun bukanlah emak paling pandai masak di dunia tapi dia adalah mama yang selalu masak untuk ieya sekeluarga.terutama kalau ada bapa mesti lauk semua nak sedap kalau tak lauk simple-simple jakk utk ieya adik-beradik(heheheh ieya gurauu jak)

mama ieya walaupun bukanlah emak paling sporting di dunia tapi dia adalah mama yang tak kisah apa ieya adik-beradik nak buat asalkan beritahu dia dahulu.eh tapi perkara yang ieya adik beradik nak buat tu pun mestilah yang halal lagi mengikut undang-undang.

Mama ieya walaupun agak berkira pasal duit tapi dia tetap selalu belikan apa yang ieya adik-beradik mahu.terutamanya hal yang berkaitan gan pelajarn kitaorg ;)

Mama ieya walaupun seorang emak yang agak lemah lembut tapi dia bukanlah mama yang lemah.mama ieya emak yang kuat dan tabah untuk anak2nya dan suami tercinta.

mama ieya walaupun selalu membebel dan marah-marah terutama sekali kepada ieya(sebab degil dan selalu putus asa dan asyikk berangan2..hehe emak mana tak nek bengang gan ank yg hidup gan dunia ciptaanya sendiri..like me lah tu :P bweksss..hhahaha..kn3~) tapi ieya tetap sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannng mama sebab diakan mama ieya.

Mama ieya hanya ada satu.
Dan ieya sangat sayang mama.Sangat2 dan yaaaa amat sayang dan cintaaaaaa.
'Terima ksh cinta' untuk mama yang ieya sayang dan cinta dunia dan akhirat.

*'terima kasih cinta'  juga utk diri sendiri yg tak pernah beranak tapi selalu ingat ieya adalah umi kepada budak ini...

Baby HafiZ at MyHome...muahhhh!!!
ieya adalah emak yang tidak melahirkan dan menyusukan dan membesarkan tapi menyayangi baby Hafiz dengan sepenuh hati dan sepenuh kasih sayang.ewah dah boleh kahwin dah ieya ni esok.muahaha.
*walaupun korang rasa Amani dalam Adamaya tu lagi comel dan best tapi budak ni seratuslapanpuluhtujuhribuempatbelas kali lagi comel dan lagi best dari Amani tuh.haha.



mode : miss my mom n family di kg.i love you,mama......kakak mau balikk kan T_T !!!!

0.33am 31 march 2010
cikk ieya @ QasehMahligai :(